Persbericht Efteling: Efteling wint Corporate Fashion Award

16-04-2010 in Archief

Nieuwe bedrijfskleding ‘feest om te dragen’

Gisterenavond viel de Efteling tijdens de zesde editie van de Corporate Fashion Awardsin de prijzen. Na afloop van een wervelende modeshow in Ahoy Rotterdam werden de awards uitgereikt. De nieuwe kledingcollectie van de Efteling ging naar huis met de award in de belangrijkste categorie ‘Corporate Fashion Wear’.

Een groot compliment voor de ontwerpster Karin Slegers die samen met producent Reckless Design B.V. de medewerkers van de Efteling in een nieuw jasje gestoken heeft. De
bedrijfskleding die sinds 1 april het attractiepark siert, werd door de jury geroemd om de details. “Het moet een feest zijn om deze kleding te mogen dragen!” luidde het eindoordeel. Goud, oker, blauw en bruin zijn de nieuwe kleuren waarmee de Efteling naar buiten treedt. De kleding is eigentijds met een knipoog naar het verleden en veel elementen uit de kleding sluiten aan bij het park. Het is de tweede keer dat het attractiepark uit Kaatsheuvel in de prijzen valt. In 2004 werd de award ook in de wacht gesleept.
Nieuwe personeelskleding voor Efteling personeel

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Eerder in het jaar maakte Holland Career & Workwear (HCW) de nominaties bekend. Het record aantal inzendingen (54) werd beoordeeld op onder andere vertaling huisstijl, vertaling van ontwerp naar uiteindelijke collecties en het aansluiten bij de doelgroep waarvoor de collectie is vervaardigd. In de categorie ‘Corporate Fashion Wear’ liet de Efteling T-Mobile en Van der Valk achter zich.